Do you ship to my country?

Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Klik op het winkelwagen icoontje om je artikel naar keuze in je winkelwagen te plaatsen.  Je winkelwagen wordt zichtbaar aan de rechterzijde. Klik ergens willekeurig op het scherm om je winkelwagen te verbergen en verder te winkelen.

Je vind de winkelwagen ook rechts bovenaan de pagina. Klik hierop om de artikelen in je winkelwagen snel weer te geven.

Onderaan kan je klikken op ‘winkelmand bekijken’ voor een meer uitgebreide weergave van wat je in je winkelwagen hebt liggen. Je kan daar ook makkelijk de gewenste hoeveelheid aanpassen. Of klik op ‘afrekenen’ om rechtstreeks naar de check out te gaan.

Klaar met winkelen? Ga naar afrekenen, doorloop alle stappen en controleer je gegevens goed.

! het minimum bestelbedrag is € 10,-

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

  • iDEAL: tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving.
  • Bankoverboeking: maak het verschuldigde bedrag zelf over via je eigen bank naar onze IBAN: NL98KNAB0255626606 t.n.v. BLIXY.BIZ  o.v.v. het factuurnummer. Je bestelling wordt pas verzonden als de betaling door ons ontvangen is.
  • Bancontact: speciaal voor onze Belgische klanten.
  • Online overschrijving via Sofort: speciaal voor Belgische klanten met o.a. KBC, Belfius en de andere Belgische banken.
  • Betalen bij ophalen: Bij het ophalen van je bestelling kun je contant of per pin betalen.

Kan ik ook meer van 1 product bestellen?

Als onze voorraad dat toelaat dan kan dat.

Wanneer het niet lukt om de hoeveelheid verder te verhogen dan is het maximum aantal van wat wij van dat product in voorraad hebben bereikt.

Wil je een groter aantal bestellen dan beschikbaar is? Neem dan contact met ons op. Dit werkt het snelste via de WhatsApp functie die je onderin beeld ziet. We reageren tussen 9:00 en 19:00 meestal binnen een uur.

Je kan je verzoek ook via het contactformulier indienen of mailen aan info@hobbyresort.nl.

Het product dat ik wil kopen is uitverkocht, wanneer komt deze weer op voorraad?

Bij producten die momenteel uitverkocht zijn staat een invulveld voor je e-mailadres. Laat je adres daar achter en je wordt direct vrijblijvend op de hoogte gebracht als het product weer op voorraad is.

Door op deze manier te laten weten dat je interesse hebt in een product zullen wij ons nog meer inspannen om het snel terug op voorraad te laten komen, door te zoeken bij andere leveranciers bijvoorbeeld.

Neem contact met ons op als je meer dan 2 stuks van het uitverkochte product wenst.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Zodra je bestelling bij ons is binnengekomen ontvang je een e-mail met alle bestelgegevens.

Niets ontvangen? Neem contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Ja, dat kan op werkdagen tot 15:00 uur. Bestel je bijvoorbeeld op zaterdagochtend, dan heb je tot maandagmiddag 15:00 uur de tijd om te wijzigen.

  •  Neem contact met ons op als je een aantal wil wijzigen of een artikel uit je bestelling wil verwijderen.
  •  Als je iets wil toevoegen kan je een extra bestelling plaatsen via de webshop en in de checkout bij de verzendmethode kiezen voor ‘samenvoegen met een lopende order’.

Wat zijn de verzendkosten?

Kijk hier voor de actuele verzendkosten.

Kijk in de check out goed naar de verzendopties, je krijgt daar de optie om je brievenbuspakje te upgraden naar een pakket of verzekerd pakket. Ook een pakket kan je tegen een kleine meerprijs verzekerd laten verzenden. Boven de € 50,- wordt je order gratis standaard verzonden. Tegen een meerprijs van € 1,50 wordt je zending verzekerd verzonden.

Jullie kunnen toch wel een stempeltje van € 1,- gewoon verzenden in een envelop met een postzegel?

Wij versturen alles, hoe klein de bestelling ook is, met tracking informatie. En het minimum orderbedrag is € 10,-

Ons systeem is ook niet ingericht om alles tot op de postzegel te berekenen. Onze klantenservice gaat echt heel ver, maar het is voor ons nu eenmaal niet meer te doen om dat allemaal handmatig te regelen. En al helemaal niet voor € 1,- omzet.

Waar kan ik een vraag stellen over een product?

Het werkt het snelste om je vraag te stellen via de WhatsApp functie die je onderin beeld ziet. We reageren tussen 9:00 en 19:00 meestal binnen een uur.

Je kan je vraag ook via het contactformulier stellen of mailen aan info@hobbyresort.nl.

Bezorging

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via onze webshop worden geleverd door PostNL. Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze e-mail wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Wij verpakken jouw bestelling zorgvuldig in een bubbelenvelop of brievenbusdoos bij een brievenbuszending. Pakketzendingen worden verzonden in een nieuwe doos of we hergebruiken een nette doos van een van onze leveranciers.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

  • Wanneer je op werkdagen voor 15:00 besteld, zal je bestelling doorgaans de volgende dag bezorgd worden. Wij doen er in elk geval alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Eenmaal overgedragen aan PostNL hebben wij geen invloed meer op de snelheid of staat waarmee je bestelling bij je arriveert.
  • Bestellingen met pre order artikelen worden geleverd rond de vermelde verwachte leverdatum. Deze verwachte leverdatum is een indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Let op: je bestelling wordt pas verzonden wanneer deze helemaal compleet is. Wil je de direct leverbare artikelen in je bestelling zo spoedig mogelijk in huis hebben, plaats die dan in een aparte order.
  • Let op: bestellingen met een hoog volume Weston Boxen hebben meer tijd nodig om zorgvuldig verpakt te worden. Houd rekening met een mogelijke vertraging van 1 dag voordat je pakket bij PostNL aankomt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je pakket is opgehaald door PostNL ontvang je automatisch een e-mail met tracking informatie.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker, in de checkout heb je de mogelijkheid om een afwijkend verzendadres op te geven.

Ook nadat je pakket bij PostNL is gesorteerd totdat de bezorger onderweg is heb je kort de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen.

Retournering

Binnen welke tijd moet ik mijn bestelling retour zenden?

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling retour zenden?

Retourneer het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking. Neem vooraf contact met ons op via info@hobbyresort.nl of het retourformulier.

Krijg ik mijn geld terug als ik een product retour stuur?

Uiteraard! Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retourzending naar ons zijn voor je eigen rekening. Ook bij het retourneren van een deel van je bestelling zijn de verzendkosten voor eigen rekening. De aankoopsom van het door jouw geretourneerde deel van de bestelling zal aan je worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten op dezelfde rekening waarmee de originele betaling is verricht. Voorwaarde is wel dat het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Overige vragen

Bij het aanmaken van een account wordt mijn huisnummer niet herkend, wat moet ik doen?

Dit probleem is bekend bij ons en wordt aan gewerkt. Meestal wordt het huisnummer wel juist gepakt als je het invult bij het factuuradres. Lukt het dan nog niet? Stuur een e-mail naar info@hobbyresort.nl en we vullen het graag handmatig voor je in.

Wat is er met sommige afbeeldingen in de shop aan de hand?

Bij het overzetten van de webshop naar een andere server is iets fout gegaan en zijn we bijna al onze afbeeldingen kwijtgeraakt 🙁

Alle back ups bleken corrupt.

We werken er nog steeds aan om dit allemaal handmatig te herstellen. Zie je een product waarbij nog geen afbeelding staat en je toch graag even een beeld krijgt, laat het ons dan weten.

Excuses voor het eventuele ongemak!

Hebben jullie een winkel die ik kan bezoeken?

Nee, wij hebben geen ‘stenen’ winkel of showroom die je kan bezoeken. Wel kan je er voor kiezen om je online geplaatste bestelling bij ons af te halen. Af en toe nemen wij deel aan een beurs waar je ook de mogelijkheid hebt om ons assortiment live te aanschouwen en te kopen. Bekijk hier onze beursagenda.

Kunnen jullie ook iets voor mij bestellen wat niet in jullie shop staat?

Uiteraard kunnen we altijd even kijken of we iets voor je kunnen bestellen. Houd er wel rekening mee dat als we je kunnen helpen dat we per 1 oktober 2022 betaling vooraf van je verwachten.

Door iets speciaal voor je te bestellen maken we kosten; veel tijd in zoekwerk en inkopen bij soms meerdere leveranciers waar we anders misschien niet zo snel zouden bestellen. Onze leveranciers verlangen minimum bestelbedragen waardoor we voor jou soms bestellingen plaatsen met items, die we op dat moment misschien niet nodig hebben, om maar aan dat minimum te komen.

We hopen dan ook op je begrip, er is teveel misbruik van onze behulpzaamheid gemaakt.

Hoe kan ik PalmPoints inleveren?

Als je ingelogd bent en genoeg punten hebt gespaard dan komt er bij de checkout onderaan een oranje balk tevoorschijn met de vraag of je PalmPoints op deze order wil inwisselen. Kies apply en je kan er dan nog voor kiezen om al je punten in te leveren of een deel.

Het systeem brengt de punten dan automatisch in mindering op de kosten van je bestelling. Op je bevestiging wordt het benoemd als ‘korting’. Na het plaatsen van de bestelling krijg je direct weer PalmPoints op je account gestort voor elke Euro die je zojuist hebt besteed.

LET OP: om PalmPoints te sparen heb je een account nodig. Registreer je voor een account voordat je een bestelling plaatst en zorg dat je ingelogd bent.

Ik bestelde net na 15:00 uur... wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Normaliter versturen we alle orders geplaatst voor 15:00 uur dezelfde dag. Indien we nog tijd hebben om jouw bestelling in te pakken dan proberen we dat zeker nog, we kunnen echter niets garanderen. De post wordt hier al vroeg opgehaald; om 16:00 uur moeten alle zendingen gereed zijn.

Ik heb een klacht over mijn product, wat nu?

Ondanks dat wij ons inspannen om je de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. Werkt het product niet naar behoren? Stuur een e-mail naar info@hobbyresort.nl met een duidelijke omschrijving van jouw klacht en graag een of meerdere foto’s. We streven ernaar klachten binnen 5 dagen op te lossen.

Ik heb een kortingscode die niet werkt, wat nu?

Wat vervelend! Stuur een e-mail naar info@hobbyresort.nl en we kijken graag met je mee.
De korting zal alleen worden berekend bij het correct invoeren van de juiste code. Dit wordt niet achteraf verrekend.

Let op: er zijn frauduleuze sites actief die beweren dat wij diverse prachtige kortingsacties en -codes hebben. Die hebben we soms ook wel 🙂 Maar gebruik alleen codes die je van onszelf hebt ontvangen (via onze eigen website, nieuwsbrief, eerdere bestelling of social media).

Accepteren jullie ook VVV bonnen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om bij ons met VVV bonnen te betalen.